30 oktober 2011

Inte riktigt okej

Nu har jag alltså varit ledig i en hel vecka. Jag har gjort en hel del och sett till att vila ut. Jag behövde det här. Men jag har verkligen varit trött hela veckan, alltså på väg att somna hela tiden typ. Men som sagt det har varit en mysig vecka.
Jag har: supit, fyllebråkat, varit bakis, druckit vin med min Hanna, träffat mamma, promenerat hundar, haft myskväll, vart på släktkalas, ätit massa gott (typ sushi, cheeseburgare, ben&jerry), gått på italiensk restaurang, shoppat med Khim, gått på bio, myst med Ann, talat allvar, ringt jobbigt samtal, blivit utskälld och blivit smått ledsen nu senare på veckan.
Så ja jag är trött även nu. Och imorgon ska jag passa Bodhi halva dagen, men det får bli lugnt och det får vara inomhus!

Nu sitter jag och helt seriöst vääntar på att klockan ska bli fem så jag kan få börja tvätta!
Snälla tröksöndag ta slut!!

1 kommentar:

  1. Åh min vän jag känner igen mig så mycket och du är så himla bra och jag tycker om dig så mycket!! Det ordnar sig du kommer få se <3

    SvaraRadera