7 oktober 2011

7 saker ni inte visste om mig

- När jag var typ 11 år var jag med om ett oväder mitt i sommaren som fick mig och tro att jag skulle dö. Även mamma trodde att jag skulle dö för det såg så ut när jag låg likblek i sängen o grät haha.

- Jag kan inte sova med ansiktet mot väggen för då drömmer jag mardrömmar. Något jag burit med mig sen jag var 3 typ.

- Jag skriver vääldigt ofta fel bokstav två gånger. Alltså om jag ska skriva "hoppa" så skriver jag istället "hoopa".

- Jag är mörkrädd och tror fortfarande på spöken. Det är än idag jag kollar på "Mysteriet på Greveholm" med skräckblandad förtjusning pga spökena i den.

- Jag klarar inte av lösa tänder. När mina syskon visade mig sina lösa tänder blev jag antingen svimfärdig eller asförbannad.

- Jag kan nästan aldrig äta upp allra sista biten av vad jag ätit på. Mackor är svårast. Lämnar alltid ett litet hörne kvar!

- Jag kan inte avsluta en måltid med en bit mat, det sista måste alltid vara dryck. Annars blir jag paniktörstig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar