9 oktober 2011

Jag vill inte jobba

Nej jag är så jäkla less på det nu. Jag är främst less på att åka den jävla bussen fram och tillbaka HELA tiden.
Känns inte som att jag gör annat än att åka buss till Ikea och jobba. Visst jag har lediga dagar men då gör jag massa saker som jag inte hinner annars och dagarna försvinner fort.

Jobbar morgonpass imorgon sen går jag hem halv tolv och sen tänker jag inte jobba på ett tag. Är uppsatt på jobb i helgen och stänga bistron på lördagen där känns sådär. Får se om jag kan göra mig av med det.
Ska ju va med min babe Hanna hela kvällen egentligen!

Ikväll kommer Nisse hem till mig igen, är så tomt här utan honom så det blir myspys :)
Blir nog en mysig kvällspromenad med honom när jag kommer hem från jobbet sen!

Hoppas ni andra får fina LEDIGA söndagar!

1 kommentar:

  1. Jag hade typ hellre jobbat idag... Saknar dig som in i helvete och längtar efter lördag som bara den! Du gör helt rätt som tar en ledig vecka, det är du så värd! Gör bara roliga saker :) Puss <3 <3 <3

    SvaraRadera