21 oktober 2011

Fredagskväll

Jag ligger på soffan med Nisse nu och vill typ sova för kvällen. Men måste iallafall gå ut en sväng med Nisse innan jag får sova. Vet inte riktigt varför jag är så trött. Har iaf ätit Sushi och Pizza med KG och druckit Guinnes. Åh så gott.
Vill kolla på Idol men kommer nog inte lyckas hålla mig vaken.
Imorgon och på söndag är det jobb för hela slanten. För femte helgen i rad. Börjar bli opepp. Men nästa helg ska jag vara riktigt ledig!

Fick iallafall jobbet på Siba vilket gör mig oerhört glad :) behövde det kände jag!
Börjar om två vevkor redan dessutom.

Nu blir det strax promenad och sen idol med lite cola och mina egengjorda kanelbullar :)

1 kommentar:

  1. GRATTIS till jobbet Anna! Vad roligt att du fick det.. Men jag hoppas att du stannar kvar lite på IKEA iallafall :-)

    SvaraRadera