14 oktober 2011

Home

Kan äntligen sitta ner och ta det lugnt. Hundarna har däckat, tack gode gud!
Annars är det bara massa gnäll, skall och bus i flera timmar i sträck. Fattar inte hur dom orkar dom små vargarna!

Ester ska hem först om tre timmar men jag vet inte vad vi ska hitta på tills dess. Kanske fortsätter slappa och tar en promenad hem till Ester sen så blir det nog bra :)
Jag har fortfarande inte fått svar från jobbet om dom lyckats byta mitt pass imorgon. Gruppchefen hade tydligen glömt av att kolla upp det, jag sa ju till i måndags....suck!
Jag orkar ju verkligen inte stänga bistron imon.

Ikväll ska jag som sagt äta middag på Texas Longhorn tillsammans med Maria och Sofia. Ska bli trevligt!
Hoppas bara att jag inte är för trött haha. Känner att jag borde försöka klämma in en tupplur innan.

Och imon kommer Hanna! Och om ungefär en månad flyttar Emilia hem igen!

Denna skall laddas ner och tittas på. Kanske ikväll?

1 kommentar: