17 oktober 2011

Ojoj

Förlåt mig själv för att jag inte bloggat!
Men har haft mycket jobb och en massa kul så inte riktigt haft tid :)
Jobbade iaf 10-17 i lördags och sen åkte jag hem där Hanna och Nisse väntade på mig. En extremt saknad Hanna<3
Vi började pimpla vin och en efter en droppade Matilda, Jennie, Sara och Khim in. Vi drack rätt rejält och dansade vilt omkring i mitt lilla kök haha. Hade askul och var på väg ut men fick bara på oss skorna. Jag och Khim började bråka om nåt som verkligen inte rörde någon av oss haha. Inget vettigt och vi skrattade bara dagen efter när vi såg varann!
Khim o Matilda åkte hem och vi andra fick istället sällskap utav Jocke, Jimmie, Lauok och Rikard. Vi satt uppe till typ fyra fem och Sara o Jocke drack lite för mycket tequila HAHA!

Igår mådde vi som vi förtjänade men jobbade på för det!
Blev hämtad av Ann och Leon och fick middag hemma hos dom med pappa :)
Sedan åkte Ann med mig hem för att sova över och vi kollade på PanAm innan vi somnade klockan tio.

Idag har jag jobbat åtta till fem och nu ska jag äta middag med KG :)

Puss å Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar