10 december 2010

Dag 04 – Det här åt jag i dag

Bara för att jag inte riktigt orkar så fuskar jag och skriver detta inlägget nu när jag bara har hunnit äta frukost!

Jag har alltså idag druckit ett glas oboy (ingen bra idé då jag får ont i magen av allt sött nu för tiden) och tekakor (hembakade) den ena med räkost på och den andra med kalkon och smält ost på. Utsökt frukost måste jag säga!
Igår åt jag Sushi för första gången på riktigt. Jag och mamma gick till en sådan sushibar där man sitter vid ett band där tallrikarna åker förbi. Supergott var det, tack mams! :)

Idag ska jag på kostymutförsäljning på mammas jobb, Operan alltså. Ska bli väldigt spännande! Min fina balklänning införskaffades ju på den förra utförsäljningen, dock var inte jag där. Så idag ska jag dit och se om jag kan fynda något fint. Hade helst velat ha smycken, men vi får se!

Skulle träffat Amanda efteråt men får inte tag i henne nu så jag får nog åka hem och plugga jakt istället.

bye!


Den fina klänningen. Foto: Sofia Broman och Ellinor Broman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar