3 december 2010

Om mig

Ja, jag lilla Anna Mc Manus som inte är så liten längre. Har dock alltid känt mig som ganska liten, betett mig som ganska liten och gillat det.

Jag är en ganska envis person, det draget finns både ifrån mammas och pappas sida. Jag ÄLSKAR att städa och diska. Har älskat det sen dagen då jag kunde stå. 40% av alla bilder på mig när jag var under tre år, är när jag städar eller diskar.
Trots att jag är envis så ger jag upp ganska lätt. Går det inte på första försöket så går det inte eller så kan jag inte, så är det bara. Har aldrig riktigt orkat lägga ner tid på att bli riktigt bra på något.

Jag är en ganska människokär människa. Jag älskar att lära känna folk, ta hand om folk och vara med folk. Finns nog inget bättre än socialitet!

Jag har, en gång i tiden, haft ett extremt temperament. Många i min närhet vill nog påstå att jag inte är av med det, men det jag kan lova är att det har varit MYCKET värre. Jag trodde inte på mig själv för fem öre och jag hade inget tålamod alls med andra människor. Men det är bra mycket mildare idag, mer hanterbart haha.

Hur jag kommer vara som vuxen, vet jag inte, Det får vi se!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar