10 december 2010

Operan

Operanbesöket blev lyckat. Det var jag mamma och Helena som gick på det.

Jag hittade tre riktiga fynd som jag är lite småkär i. Har ju ingen kamera att fota grejerna med för tillfället, men kanske kan fixa det tills imorgon :)
Det blev en militärjacka, en paljettbody och en sammetskavaj. Om man använder dom rätt blir det nog riktigt fräsigt!

Efteråt fikade vi på operan innan jag och Helena sa hej då till mamsen. Vi hade sällskap en bit och sedan var det adjö till Helena också. Jag gick till stadium för att köpa julklapp till Leon och det hela blev väldigt lyckat!
Fick köpt en till grej till Matilda och en grej till KG också. SNart är jag klar med alla julklapparna!
Och det är dessutom INNAN Paris. Duktig har jag varit, det må jag säga!

Nu funderar jag på att ta en powernap, vi ska nämnligen ut ikväll och imorgon ska jag jobba. Behöver sömn då.
Ska få jobba med julbordet på jobbet mellan 15 och 19!

Mitt öga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar