19 december 2010

Dåligt uppdaterat men först var det Paris och sen dess har jag varit på middag, bio och jobbat en heldag.
Idag har vi dessutom gjort ett helt eget julbord här hemma, jag och KG :) Vi bjöd Mattias och Julian.

Paris var väldigt mysigt och det var kul att få träffa Mimmi igen. Vi vandrade runt en del inne i Paris, besökte Notre Dam och myste med hennes värdbarn. De få bilder som togs har jag ju redan lagt upp här. Hade ingen egen kamera så fick låna Mimmis.

I fredags när jag kom hem så var det bara att hoppa in i duschen och sedan åka iväg till KGs klasskamrat Mattias där vi fick middag. Hemmagjord gulashsoppa och hemmabakat bröd. Supergott!
Sedan gick vi tre på bio och såg Tron. Riktigt cool film. I 3D

Igår var det jobb hela dagen och sedan hem och mysa med KG :) Har varit en väldigt fullspäckad vecka men bara fylld med trevliga saker. Så trots att jag är trött efter allt så är jag mycket nöjd.
Imorgon ska jag jobba ett låångt pass, men måste ha pengarna. Ska ju vara ledig hela julen tänkte jag och på tisdag jobbar jag ju inte.


Nu ska jag äta Ris á la Malta med killarna!

1 kommentar:

  1. svar: Tack så jätte mycket för din kommentar om vem du är som läser bloggen, jätte kul att just DU läser den :)

    SvaraRadera