12 oktober 2010

Trött på förkylningar

Men ja vad kul, jag har blivit förkyld igen! Igår, idag och imorgon blir det iallafall utomhuspromenader vilket förhoppningsvis kan hålla mig frisk. Men kanske borde träna också, funkade förra hösten iaf.

Kunde inte jobba igår för att jag hade så ont i halsen och idag hade jag hundarna och än så länge har dom inte ringt från jobbet så jag antar att det inte blir jobb imorgon heller. Känner mig lat och dum som inte jobbar. Men som Hanna säger, man ska passa på att njuta när man är ledig för när man väl börjar jobba så jobbar man mycket. Och det är så sant!

Just nu sitter jag och äter clementin och dricker julmust medan KG och Julle spelar COD. Skönt att ha Julian på besök igen!

Imorgon blir det promenad i delsjön med amanda och te hos amanda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar