27 oktober 2010

Kom hem för typ en timme sen, från Morfars kalas. Det var väldigt gott med smörgåstårta och tårta vill jag lova.
Dock är jag nog mätt i ett dygn nu, behöver ingen mer mat.
Vi var hos Morfar ganska länge vilket var mest trevligt. Sånt skitväder idag ändå så man hade inte velat göra något annat.
Nu sitter vi hemma vid varsin dator och slappar. Sånt får man göra en sån här dag, inga ursäkter behövs.
Lite senare ska vi ut och gå (om det inte öser ner igen då) i Slottskogen och hälsa på djuren. Vi är nog dom enda som gör det när det är sånt här pisse väder.

Glömde kanske nämna att högskoleprovet gick sämre än någonsin. Jag sänkte mig, hur lyckas man med det?
Jag har sagt sen i lördags att jag aldrig mer vill skriva det provet. 8 timmars prov för 360 spänn?
Men KG och jag har pratat lite om mina strategier när det gäller att fördela tiden under de olika blocken och kommit fram till att jag borde använda en annan strategi som antagligen skulle ge mig högre poäng. Så jag lär väl skriva det till våren igen...

Trots att det gick piss på provet och det var äckligt väder hela dagen så hade jag det supertrevligt och roligt på Magnus fest resten av dagen/kvällen. Det behövde jag!

Hoppades på jobb imorgon men dom har ännu inte ringt och det lär väl inte hända under kvällens gång. Men HOPPAS!

Fotograf: Jakob Engvall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar