26 oktober 2010

Tisdag 26/10 2010

Idag är det tisdag, redan? Ja veckorna går läskigt fort för min del nu för tiden.
Speciellt dom veckor jag jobbar mycket.
Jag jobbade igår i nio timmar och ändå så tyckte jag att tiden gick fort. Idag ska jag rasta Kozmo o Yra och sen jobba mellan fem och kvart i nio. Ganska kort och konstigt pass, men det är pengar iallafall!

Imorgon kan jag ändå inte jobba för då ska jag fira min fina Morfar som fyller 75! Känns som att han är max 60, men det är han inte. Han ska bjuda på smörgåstårta och tårta:) 
Så jag och KG ska åka dit någon gång mitt på dagen, KG är också ledig hela dagen imorgon så det passar utmärkt!
Blommor måste jag köpa till honom också.

Idag är det 48 dagar kvar tills jag åker till Mimmi i Paris! Åh vad jag längtar efter henne. Bästa människa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar