9 oktober 2010

Har du family-kort?

Ojojoj vad jag har jobbat de senaste tre dagarna. Torsdag 10 timmar, fredag 9 timmar och idag lördag 9 timmar. Och gått upp sju två av dagarna (jag är inte riktigt den morgonmänniska jag en gång var, men det kommer tillbaka) så jag är ganska så mör båda psykiskt och fysiskt. Men det är definitivt värt det då jag har världens underbaraste arbetskamrater och chefer. Vi är allt som en liten familj (eller ja liten och liten, iaf 40 pers).
Sen så är det ju värt det när lönen kommer också.

Imorgon är jag allt ledig iallafall och det ska jag ta vara på. Jag och KG ska åka till graven, lämna in min trasiga kamera, softa hos pappa och äta middag hemma hos Agneta. Jag ska sova också!
Det är jag värd. När man jobbar som jag får man också väldigt misshandlade händer. Jag och Benny konstaterade häromdagen (vi hade varuplock) att man inte får vara rädd om sina händer om man ska jobba med det vi gör. Papercuts, klämmer och bränner (!!) händerna heela tiden.

Nästa helg hoppas jag på finbesök utav min fina vän Fia från Lysekil. Vore superdupermys!

Nu ska jag strax kolla på X-files med min fina sambo och sen däcka bredvid honom.

bye!

Delar av min fina "familj"




1 kommentar: