3 oktober 2010

Imorgon blir lite spännande, ska jobba i matsalen på jobbet för första gången. Utan utbildning. Inte för att det behövs men det gäller ju att lära sig det som ska läras, själv.
Som tur är, är det en vardag och förhoppningsvis är det inte så mycket folk. Så jag kan lära mig allt i lugn och ro.
Jobbar dock till halv nio och känner mig redan trött!

Men ikväll blir det bedtime tidigt! Även om jag börjar jobba först klockan tolv. Min fina sambo börjar dock kvart över åtta med dugga imorgon. Han är så redig så :)

Har massor att göra här hemma, städa och grejer. Förstår inte riktigt hur jag ska orka göra allt det där.
Det får lösa sig självt!

1 kommentar:

  1. Nu har jag hittat hit igen! Visste inte att du skrev så mycket, jättekul att läsa ju :):):) Nu ska jag snart börja med teoriplugget.... hehe PUSSPUSS

    SvaraRadera