16 oktober 2010

At VG & 2m

Sitter hemma hos 2meter och....wait for it....VG! :D Han har nu officiellt flyttat in i flatås. Fint att grabbarna ska bo ihop. Riktigt ungkarlslya!
Ikväll är det lan här hos dom och jag och KG är här. Inte för att jag spelar League of Legends men jag slösurfar och läser i Zweis historiabok med kortinfo om lite olika grejer. Skitkul!
Vi ska sova här så det är bara att slappa på.

Igår var en kaotisk kväll, orkar inte ens tänka på det. Den började fint iallafall med besök på Operan och Sunset Boulevard!

Imorgon blir det plugg till högskoleprovet som ska skrivas om en vecka. Känner mig inte direkt pepp eftersom jag vet hur ansträngande det är att skriva prov en hel jäkla dag. Men det är för mitt eget bästa.
Sen så väntar ju en kväll med Magnus 50-års fest och en grym DJ som är min gamla klasskompis från Sam, Jacob. Skitkul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar