10 maj 2010

Studentbal 10 Maj

Ja då ska man alltså på bal idag då. Känns väldigt konstigt. Jag tror inte riktigt att jag är redo för allt det här med student än. Men det blir säkert hur kul som helst:)

Nu har jag bara en del dötid att slå hål på innan jag ska till Camilla och sitta med spolar i håret i en evighet, haha. Tänkte att jag skulle plugga till ett prov när jag ändå sitter där helt uttråkad.
Sen efter det kommer jag ha en hel del dötid igen. KG, Julia och Jakob kommer inte till mig förrens vid 6.
Men det är nog bra att ta det lite lugnt emellan allt idag. Det ska ju trots allt bli en lång natt!

Igår kom Felicia hem till mig och hade med sig underbara Brownies ifrån 7-eleven. Jag älskade henne så mycket att jag bjöd henne på mjölk. Sen så dog hon när hon fick se min balklänning:)



Gissa vilken dag detta är till för?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar