17 maj 2010

Moonday

Sitter just nu (på min håltimme) hemma hos älsklingen och tar hand om honom. Han har inte blivit så himla mycket bättre sen igår så han behövde lite kärlek så han blir frisk fortare:)
Ska snart åka tillbaka till skolan för att ha en kort men åh så tråkig mattelektion. Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på tills kvart över fyra då jag äntligen ska klippa mig!
Trots att jag älskar mitt långa hår så blir det ganska jobbigt ibland och slitet dessutom. Så det får ryka en ganska "bra" bit idag. Då kommer förhoppningsvis lockarna i mitt hår tillbaka också!:) yay!

Sedan får jag nog gå hem och plugga historia...tråkigt som det är. Men jag ska försöka hinna med att gå över en sväng till Lukas också:) Det var ett bra tag sedan sist!

Imorgon ska jag äntligen få göra min intervju med Jeanette också:) Så jag får träffa Kozmo och Yra imorgon med!

Nu ska jag, om jag vågar, pussa på min skrutt så han blir frisk!

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar