28 maj 2010

26 Maj

I onsdags var en fullspäckad och mycket lång dag för min del. På förmiddagen var det skola och plugga historia som gällde. Sedan köpte jag present till Filip Hjort som tog studenten och åkte vidare till hans mottagning. Och jag tror att dom bor på det mest krångliga ställe i världen, supersvårt att hitta dit!
Där fick vi god mat, tårta och tryffel. Onyttigt, that's how I roll!

Sedan fick jag skynda mig iväg för att jag skulle åka till Slottskogen och filma på valpkurs. Kommer dit, filmar i 40 min och märker att inget fastnar på bandet. KUL! Precis det jag behövde.
Så jag slapp stanna och kunde skynda vidare över till hisingen för att hinna gratta Lina som också tog studenten denna stressiga dag. Jag hann iallafall dit och KG & VG var där. Fick supergod tårta och han prata med en mycket utmattad student vid namn Lina Berg:)

Sedan dog jag i KGs säng..lyckligt ovetande om hur stressig torsdagen skulle bli!



Den goda passionsfruktsmoussetårtan!<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar