5 maj 2010

Alltså jag har så många saker jag borde plugga på men jag ORKAR inte! Det är ingen idé att skriva något när man är såhär, då blir det bara dåligt betyg på alltihop.
Det värsta är att det mest är en massa småsaker i olika ämnen, men ändå är det svårt att bli klar med en enda del.
Och jag är extremt opepp på samhällslektionen som vi ska ha imorgon. Detta momentet vi har nu kommer bara göra mig arg och upprörd. Ingen mening med att jag ska sitta och störa mig på de andra. Speciellt inte när vi tjötat bort alla lektioner då vi skulle jobbat med uppgiften. Inte så jäkla konstigt att jag är trött på att sitta och tjöta...

Varför är det så med alla B och C kurser egentligen? Att 50% av kursplanen består av diskussion. Visst är det nyttigt men hallå? Jag har inte åsikter om ALLT! Ska jag då få dåligt betyg för att jag inte tycker nåt.

Äsh, det är student snart iallafall. Det enda man tjatar om^^

Också är det ju då bal på måndag, min klänning är hämtad från skräddaren och allt. Skorna jag ska ha är supersnygga (enligt mig, anna mc manus stans sämsta fashionista haha) problemet är bara att jag inte kan gå så jäkla snyggt i dom. Stackars KG säger jag bara, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar