1 maj 2010

Glass

Idag är det lördag och 1a Maj och jag har smått huvudvärk.
Igår var trevligt då jag, KG, VG, 2m och Julian satt och väntade på Cortegen hemma hos Julian. Till slut kom dom och vi sprang ner på gatan för att kolla. Dock missade vi GötaLejon till killarnas stoooora besvikelse. Det var ju så att det regnat på dom och tjejerna i GötaLejon skulle vara blöta i korta kjolar och aa...you get the picture! haha

Efter det drog VG hem en stund och 2m gick för att möta de kvinnliga 92-orna!
Jag, KG och Julle gick till 7-11 och köpte chips för 26 spänn!! Ush!
Efter det gick vi hem till mig och väntade på de andra. Till slut kom dom och det var så underbart att äntligen få krama på min bästis igen!<3

Efter några få timmar blev det hemfärd för de flesta av oss och jag somnade verkligen så fort huvudet låg på kudden! Jag var fortfarande trött efter torsd - fredagens lan hos 2m med killarna.
Och ja, jag började spela WoW!

Idag åkte jag och KG hem till Julle och pluggade. Nu sitter jag hemma hos mamma ensam och har ätit en egenlagad kycklinggryta som blev sjukt god!
Nu äter jag glass till efterrätt och väntar på att åka hem till KG med honom:)


Imorgon ska jag fika med Felicia:) oj så längesen sist!

Sommaren -08 när jag och Felicia satt ihop!

1 kommentar:

  1. Nej men gud var roligt! de är gamla vänner till Lowe och halv gamla till mig ;) haha!

    SvaraRadera