7 maj 2010

Par-LAN?

Sitter hemma hos VG med Lina, killarna står i köket och lagar mat till oss. Grillat dessutom!
När maten är uppäten blir det mini-wow-lan för oss fyra. Jag då som bara är lvl 10 och dom är över 50 allihopa känner mig smått utanför, men men. Jag är iallafall cool...

Idag har jag legat hemma hos Jeanette med Kozmo och Yra och kurerat mig. Och tro det eller ej, jag känner mig mycket bättre. Så det blir att fortsätta med slappheten och inte stressa resten av helgen för att försäkra mig om att jag är frisk på måndag när det är BAL!:D
Jag längtar så sjukt mycket, också är jag självklart nervös. Det blir jag alltid när jag har höga förväntningar på något.

Hoppas på att få komma hem till Julia imorgon och se hennes bal och student utstyrsel:)

bye!

Soon it will be over...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar