2 maj 2010

Jag och älsklings KG är nyss hemkomna från en kväll inne i stan i sällskap av Julle och Emilia:)
Först låg vi på en filt i Vasaparken och drack öl. Tills det blev lite för kallt och vi gick till Café Tintin och fikade.
Efter ett tag där blev det mycket folk och vi tyckte det var dags att gå hem!

Imorgon blir det plantagen för mig och KG eftersom KG blivit inspirerad av Julian att plantera allt möjligt i små krukor hemma. Så imorgon ska det inhandlas Basilika..frön? haha, nej men det ska iallafall odlas Basilika i min pojkväns rum från och med imorgon. Trevligt med färsk basilika! Speciellt när man är allergisk som jag, haha.

Tyvärr så måste jag också göra en så tråkig sak som att tvätta imorgon. Men sånt man får leva med det också.
Men som alltid när något känns tråkigt nu för tiden så säger man "äsh det gör inget för det är bara 5 veckor kvar till studenten ändå!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar