6 maj 2010

Rinnande näsa

Nu sitter jag hemma hos Jeanette och hundarna ligger och solar på golvet:) Riktiga mysisar är dom två!

Min förkylning har inte blivit bättre än:( Snarare värre för nu rinner näsan och jag nyser hela tiden. Men halsen gör iallafall inte riktigt lika ont. Hoppas på att kunna sova bättre inatt, då mår jag säkert bättre sen också.
Jag vill ju verkligen inte vara sjuk på måndag! Samtidigt så vill jag inte vara sjuk hela helgen heller! Så tråkigt.
Har verkligen ingen lust att ligga i sängen och kurera mig.

Idag inköptes balbiljetter till mig och KG också. Känns bra, känns mer verkligt nu.
MEN så har man som sagt massa plugg kvar.

Dock har jag gjort en plan för mitt plugg som jag har kvar. Den 19e maj så ska vi ha picknic med hela klassen hemma hos vår ena klassföreståndare, Anna. Och då hade jag tänkt att jag skulle vara klar med allt plugg utom matte nationella då (det är ca 1 vecka efter det). Dessutom så är det omprovsdag den dagen så då kan jag göra klart allt på dagen om något skulle vara kvar.

Det skulle vara så himla skönt att bara ta det lugnt de sista två veckorna i skolan. Kunna koncentrera sig på att njuta av den sista tiden med kompisarna:) Vi får väl se hur det går!

Nu ska jag försöka mig på historian igen...det går alldeles för segt.



Jag saknar att vara brun och jag saknar min Fia<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar