19 september 2011

With the moon keeping watch over me

Hallo där!

Oj vilken dag jag har haft! Började med VP mellan 8 och 12.
Åkte direkt in till stan och träffade Sofia för sopplunch på Cafeva. Väldigt gott var det!
Vi satt kvar ett tag och pratade om allt möjligt. Var väldigt fint att få hinna träffa henne <3 Vi hann med en sväng till Myrornas (går alltid dit med Sofia haha) där jag köpte en liten plåtburk till mig och Fia fick ett par röda klackar av mig som tidig födelsedagspresent :) Hoppas dom kommer väl till pass!

Sedan mötte jag KG och vi gick hem till Nisse. Jag fick gå rätt snart efter det för jag skulle träffa Julia i stan.
Hon hade en liten överraskning med sig i form av Slavko och Anna B när vi möttes. Hon hade hittat dom i stan, haha.
Jag och Julia fikade en lång stund, sedan blev det en oplanerad shoppingrunda. Skadar aldrig.
Jag köpte en jacka, eyeliner, pennvässare, espressokokare, en skål och ett flaskställ till badrummet. Jackan är som ni ser helt gorgeous och väldigt mycket Mc Manus!

Efter det åkte jag hem och har mest slappat sen dess. Imorgon ska jag klippa mig och sedan åker jag och jobbar stängning på Ikea. Bra dag det med!





1 kommentar:

  1. Åh den jackan är så fruktansvärt fin och det passar ju dig som också är det!!

    SvaraRadera