16 september 2011

Walking back to Happiness

Heej!

En väldigt produktiv fredag är det idag. Haha fast just nu sitter jag ju här vid datorn.
Har hittills idag rastat Nisse, fikat med Matilda, bokat tid hos doktorn (för min icke existerande aptit), pratat med Fia.
Nu väntar jag på att KG kommer hit så han kan sällskapa Nisse medans jag ska iväg på jobbaudition!
Spännande men jag är nervös. Hatar att forslas runt i en grupp med människor man absolut inte känner.
Dock kan ju en del av dom vara mina framtida arbetskamrater så jag får väl försöka se nöjd ut, haha.

Efter det ska jag hem och sen vidare till Operan för att se West Side Story med Ellinor, Matilda och hennes kompis :) Ska bli kul å se den!

Ikväll och resten av helgen bor jag hos pappa. Ska passa Leon lördag/söndag men åker dit redan ikväll så att jag får träffa pappa innan han åker till Italien imon :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar