16 september 2011

That'll be all for today....NOT

SÅ!

Då var den nerviga och utdragna eftermiddagen över! Fick ju gå in med näst sista gruppen så satt där och lyssnade på tråkigt prat och dålig standup i tre timmar innan jag fick gå in i 2 minuter och sen gå hem.
Bra koncept! Trötta ut dom jäklarna till det yttersta och släpp in dom till oss i kortaste laget sen.
Aja ska inte klaga, dom i juryn var supertrevliga och säkert trötta dom med :)
Om en vecka får jag besked om jag är en av de 300 som går vidare (av 1300 pers som var där nu) till workshop-uttagning. Sedan anställer dom 150 stycken. Haha good luck to me!

Nu har jag äntligen kunnat käka en ordentlig middag, promenerat Nisse och nu ska jag åka till Operan. Är rädd att jag kommer somna haha!
Hade hoppats på att få ta en öl efteråt med arbetskamrater men blir nog inget med det :/

Men det blir iallafall mys hemma hos pappa med honom och Leon sen!

See ya tomorrow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar