23 september 2011

Fint ska de va!

Heej!

Det går segt med bloggandet känner jag. Men mobilen har haft dåligt batteri och jag har mest jobbat.
 Igår var det avdelningsmöte på jobbet. Ett bra möte var det, vi fick sagt en hel del. Nu när vi får ny butik blir det roligare att jobba!
Sedan jobbade jag i disken (haha) i fyra timmar innan jag fick gå hem. Åkte in till stan och käkade middag med KG på Mañana. Så jääkla gott men blev jobbigt mätt!
Efter det gick vi på bio och såg Captain America. Den va bra men inte så "mäktig" som jag hade tänkt mig.

Idag hade jag varuplock mellan åtta och fem. Var massor att göra med den nya butiken. Fick reda på att jag får vara med och dema en massa på premiäröppningen med Pontus! Himla kul :)

Efter jobbet åkte jag hem och har ätit middag och nu sitter jag här i mjukiskläder och vet inte riktigt vad jag ska hitta på!


Älskar Lisa Toffts saker!



Lovis, Catrins hund





1 kommentar: