4 september 2011

Sunnyday

Hej!

Ja idag är det varmt och sol ute för första gången på länge. Gött.
Ändå sitter jag här inne vid datorn. Men jag orkar inte resa på mig. Inte när jag vet vilken vecka jag har framför mig!

Bella kommer iallafall hit om en timme typ. Hade tänkt åka och möta henne i stan. Skulle behöva gå förbi MakeUp Store. Var där igår men hann aldrig få hjälp innan jag var tvungen att gå.
Vill köpa ett snyggt rött läppstift, men behöver hjälp.
Lite svårt att ta med Nisse dit in bara, så jag väntar nog tills imon eller nåt :)

Varuplock imorgon bitti då, samtidigt som jag i smyg ska utbilda Lauok i att öppna Bistron. Haha han tackade ja till ett pass med att öppna när han inte ens kan. Så han får hjälpa mig med varuplock i gentjänst.

Hörs kanske senare! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar