7 september 2011

Godkväll från en godissugen tjej

God kväll!

Vilken lång dag det här blev.
Fick skjuts av Esters matte upp till Guldheden när hon kom och hämtade Ester i eftermiddags. Snällt!

Hämtade Bodhi precis när de skulle ha fruktstund men det verkade inte göra honom något då han med en gång sprang fram till mig när jag kom och tog tag i min hand :) Fin liten kille den där Bodhi.
Vi gick hem och satte igång filmen UP, väldigt fin film och jag skrattar lika mycket varje gång jag ser den!
Efter ett tag började vi måla också och jag fick en teckning med mig hem som Bodhi målat.




























Sedan åkte jag hemåt i stormen, åt middag med KG framför ett avsnitt Vänner och nu har vi precis kommit hem ifrån att ha promenerat med Nisse till Vasa, lånat röda Converse av Kajsa (till P-festen på lördag med rött tema) och gått hela vägen hem igen.
Känns verkligen att det är höst när det blåser och är mörkt ute!

Nu ska jag äta kex med sourcream&onion smak. Det är verkligen inga chips men de smakar lika gott som chips. Gör en godistokig kvinna som mig glad! Jag får ju inte ha godis och sånt hemma nu när KG går på LCHF. Bra för mitt blodsocker också iof!

Imorgon blir det jobb på Ikea. 12 till stängning i bistron och sedan hoppas jag att Lauok håller vad han lovat och går på promenad med mig efteråt. Haha vi kom inte på nåt bättre att hitta på ihop en torsdagskväll ^^

Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar