1 september 2011

M.I.G

God morgon!

Fyy vad jag är trött. Sovit fem timmar typ. Ja som sagt jag åkte ju till Mölndal igårkväll. Spelade spel och umgicks med Emma, Benny och Lauok :) Haha vi hade riktigt kul medans vi spelade "Alias"! Tyvärr förlorade jag och Benny, tack vare att jag är sämst på att beskriva.
Klockan sprang iväg och ett tag efter att Emma gått hem var klockan halv två?! Så jag o Lauok gick till Mölndals Bro och ringde efter två taxibilar eftersom bussarna slutat gå (självklart gick sista bussen medan jag kollade västtrafik). Supermysig kväll som vi absolut ska göra om!
Nu på morgonen har jag träffat Mamma en snabbis för kaffe och nu sitter jag på tåget till jobbet. Orkar verkligen inte jobba 10 timmar, är fortfarande rätt sjuk. Får se om jag klarar hela dagen.


Anna Mc Manus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar