24 januari 2010

Sunday

Nu är det söndag igen och jag känner mig ganska tillfreds:)
Min man försvann precis ut genom dörren, vilket alltid är lika tråkigt. Sa nyss till honom att vi borde sova ihop på söndagar oftare, det blir ju en hejdunrande bra start på måndagen då!

Idag har vi bara tagit det lugnt, kollat på TV och ätit sämlor, ätit middag med min familj och nu alldeles nyss var vi ute på en 40 min promenad med Yngve och Sture:) Jättemysigt att gå där med två av jordens goaste hundar och min man<3
Nu längtar vi bara tills att vi bor ensamma med vår lilla strävhåriga Tax, Tosse!:)

KG som även snart tar körkort har börjat fundera seriöst på att skaffa egen bil. Gissa om jag hade tyckt det varit gött?!
Då kan han skjutsa mig lite mer än vad mina föräldrar gör och vi kan åka egen bil till Blekinge och annat mys:) Gud vad jag längtar haha!

Imorgon är det skola igen...eller ja praktik och projektarbetes dags. Men ändå. Jag och Sofia ska också se på Guldbaggegalen på stor skärm...nämligen på Draken:P Haha lite knäppt men mysigt ska det bli:)

Iochmed att jag då inte hinner träna imorgon så får väl hon och jag träna denna tisdagen också. Måste ju träna...även om jag är sjuk.

Denna veckan har jag även andra saker på schemat så som:
Min brors hockeymatch
Intervju med Museichefen
Begravning på fredag
Och sist och bäst...hälsa på Sofia i Lysekil!<3

Nu ska jag surfa runt och sen lägga mig i sängen och läsa och tänka på min fina pojkvän:)<3

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar