21 januari 2010

Åh Jobson!

Igår efter skolan åkte jag med Bella hem, alltså hem. Vi satt och sov på bussen till Kungälv och väl hemma dök Bells ner i soffan och reste sig inte för nåt.
Jag gick en promenad med Zoie innan vi åt en mumsig lasagne till middag. Bella försvann ner i soffans djup ännu en gång, med ont i magen:(

Jag, Louise och Carina bestämde att det skulle bakas semlor och så blev det. Gud så goda dom var! Semlorna finns på bild i förra inlägget. Julia och Bells gick och la sig redan kl 9 medans jag och Carina satt uppe och pratade tills Edward kom hem vid 11 på kvällen.
Jättemysigt var det!

Idag försvann nästan hela familjen Jobson innan klockan hunnit 8. Alla utom jag, Carina och Zoie. Vi bakade scones som vi åt med ost, marmelad, apelsin och te:) Riktigt mysig morgon också. Sedan körde Carina mig till Kungälv där jag tog bussen hem till stan.
Ett riktigt mysigt dygn hos familjen Jobson ännu en gång:)

Tack<3

Och imorgon är det Lukas som ska firas:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar