18 januari 2010

Moonday

What you're saying is absolutly popostrous and I find it appauling!

Ibland får jag lust att blogga på engelska, just for fun...and practise!
Nej men inte nu...nästa inlägg.

Idag har jag haft en jättebra och "händelsefylld" dag. Började med att jag gick till skolan, mötte Julia, lånade kamera och Sofia och Joel arriveade. (Gud förlåt mig för svengelskan!) Vi gick bort till Stadsmuséet för att provfilma och möttes av jordens trevligaste manliga receptionist:) Och de hade gjort en liten tavla med bilden på oss och våra brickor. Så gulligt...de verkar älska att ha oss där!:)
Vi hade grymt kul under tiden som vi provfilmade...och jag är tydligen utmärkt inbrottstjuv!

Efter det gick vi tillbaka till skolan och la in allt på datorn. Det gick relativt fort och vi slutade tidigt denna dag också.
Jag åkte hem och käkade lunch innan jag skulle träffa Jeanette ifrån hund i centrum.
Vi träffades på espresso house klockan tolv och GUD vilken härlig människa..kanske beror på att jag hon var lika som jag tycker så^^ Och för att hon har STOR passion för hundar precis som jag.
Vi drack kaffe och pratade om hundar i nästan en timme. Hon lät jättepositiv till att hjälpa mig och ge mig småjobb. Lycklig jag blir:D

Efteråt gick jag och hämtade Yngve och Sture för en promenad, så himla roliga är dom. Jag står där med ett koppel i varje hand och de väljer självklart att gå åt varsitt håll. Och där står jag och ser ut som ett fån inför andra hundägare^^
Sedan körde en ambulans förbi och Yngve satte sig och yla i takt med sirenerna...haha så söt!

Sedan när jag kom hem tog jag det lugnt och kollade på Skins, tröttnar på den kommer jag inte göra på ett tag!

Resten av dagen har jag tagit det lugnt, hälsat på Operans barnkör och tränat med mamma. Grymt roligt pass btw....ifall nån ville veta...

bye!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar receptionisten, as skön!

    Hahahh.. Yngve och Sture - verkligen dem ultimata hundnamnen :P

    SvaraRadera
  2. Ja!!...eller inte:P Dom reagerar typ inte på sina namn:P

    SvaraRadera