11 januari 2010

Lugn Dag

Idag hade vi vårt första möte på stadsmuséet som gick strålande, vi fotade också för att lättare kunna göra ett bra bildmanus.
Efteråt åkte jag med Julia till polisen för att arrestera henne...neej...hon skulle bara hämta ut sitt pass!:)
Efter det följde hon med mig till Zara (fick ett presentkort på Zara av Ann's syster och hennes man, tacktack!) där jag köpte tre ytterst stiliga tröjor:D
Sedan gick jag hem och tog skruttarna Yngve och Sture och gick en halvlång promenad med dem, mycket mysigt med lite hundligt sällskap:)
Sedan har jag slappat, kollat på Skins och tränat med mamma och min granne Julia:)
Nu sitter jag här vid datorn med bränd hand (brände mig på kokande vatten när jag och mamma lagade mat:() som svider som tusan och ska alldeles strax kolla mer Skins...bara tre avsnitt kvar:O:(




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar