15 januari 2010

Onsdagen











Ja det kanske är lite sent att prata om onsdagen när det är fredag, men jag kan inte låta bli.
Onsdagen började med att jag vaknade breve honom, och vi båda hade en smärre sovmorgon som vi tog till vara på. Sedan åkte jag till skolan för att inte få gjort någonting egentligen. Eller ja, vi fick fixat med en del småviktiga saker till projektarbetet.
Sen satt jag där och klockan var inte alls mycket och jag kände på mig att jag skulle råka ut för en sån där fruktansvärt långtråkig eftermiddag.

Så jag bestämde mig för att åka hem men på vägen gick jag förbi brogyllen och såg att de hade semlor. Och mamma som tjatat om det var ju tvungen att informeras. När hon fick höra nyheten sa hon "jag bjuder dig på en semla där, möt mig där om 40 min". Ja hon var sugen på semla!

Så där satt vi och mös med semla och kaffe. Lite kvalitetstid med mamma, alltid mysigt:)
Sedan gick jag vidare för att hämta ut gratis biobiljetter till att se guldbaggegalan på Draken. Också ringde jag och pratade med min underbara Gudmor:) Hon hjälpte mig också med en liten hemlis...som jag inte kan nämna här än. För jag vet att Ann läser min blogg;)

Efter det fick jag ÄNTLIGEN träffa min Amanda Nyström! Det var så skönt. En riktig lättnad att få promenera, prata och fika med henne:) Gud så jag har saknat dig!
Nu får det INTE dröja till nästa gång för nu kan vi inte skylla på London, New York och Blekinge!

Efter det mötte jag pojkvän, hämtade Matilda, handlade mat och gick hem och lagade en asgod middag. Det vattnas i munnen bara jag tänker på den!
Sedan var det halvmys resten av kvällen innan jag gick och la mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar