17 januari 2010

Sunday

Fredags var väldans trevlig. Inflyttningstillställning hos Joel som nu är den första i kretsen att flytta hemifrån! Grattis:) Vi (jag, KG, VG, Joel och Johan) började med att äta enorm pizza och dricka öl på svartedalens krog. Sedan gick vi till lägenheten där senare Oskar, Emilia, Julian, 2m och Manus dök upp. Mycket trevlig lägenhet som var helt lagom stor!

Lördagen spenderades i sällskap av min älskade man, vi slappade, slappade, kollade på film, åt tacos och chips:) Vi hann se "Scarface" (fuckfuckfuck, haha) och "An Inconvenient Truth". Snacka om dödsångest på den sistnämnda!
Sedan somnade jag först som vanligt...innan jag fått av mig kläder och borstat tänderna:(


Idag har verkligen varit en mysig söndag!
Vaknade bredvid min man som det första han säger när han vaknar är "är du finast?:)"
Han vet minsann hur man får mig på gott humör på morgonen:)

Tyvärr hade vi inte mycket tid till att gosa med varandra imorse men det var ok ändå.
Klockan 12 träffade jag mamma, magnus och matilda på biopalatset och såg den nya filmen "Hachiko" som handlade om jordens trognaste hund. Filmen var dessutom baserad på en riktig händelse vilket gjorde att man lipade extra mycket!

Efter det gick vi hem, jag rensade skåp och lådor och sedan gick jag över till familjen Crisp:)

Där kollade vi på TV, åt middag och glass:) Sedan gick jag hem och fick en andra middag...jag behöver inte mat på ett tag nu!

Imorgon är det måndag igen och ny vecka. Jag har massor som ska göras!

- Möte med "Hund i Centrum"
- Promenad med Amanda
- Träna med Sofia
- Gå på Guldbaggegalan
- Åka till Jobson
- Fira Lukas med mina bästa
- Träffa Amanda Nyström

En hel del...men det är BARA bra saker:)

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar