10 december 2009

En vanlig Dag

Sitter och sjunger med i Ulriks låt med hes röst! Jag har blivit kär...precis som min vän Elsa, haha. Hon hade fått träffa honom:O

Jag har en väldans massa att göra med skolan just nu, men jag får samtidigt mycket gjort idag. Jag har äntligen funnit motivationen:) Den dyker mest upp när jag har alldeles för mycket att göra, men antagligen så är det då den verkligen måste finnas.

Imorgon är det dags för London! Börjar känna mig lite smått stressad och emellanåt känns det som att jag inte alls vill åka. Men jag har ju min goa lillebror som resesällskap så det kommer nog bli prima ballerina:)
Jag slår vad om att han är ganska taggad iallafall!
Jag ska förhoppningsvis få shoppat något till någon iaf, det finns mycket bra att köpa som julklapp till folk där:)

När jag kommer hem är det två dagar skola med två redovisningar och ett muntligt matteprov, vilket inte känns alls jobbigt. Mest kul!:) Sedan på torsdagen är det utgång med en del treor från skolan...vi måste ju fira att det då är 5 mån och 2 veckor kvar till studenten för oss:D Haha det är typ det enda vi tjatar om i skolan!

Sedan är det jullov med massa mys; julbak med Sofia/Julia, julklappsshopping med älskling, julafton med älskling och mamma, promenader i kylan...och sist och bäst av allt Blekinge över nyår!:D Jag längtar nog mest efter det:) Vi kanske ska bo i det nya huset då dessutom!

Nu har jag kollat vad biljetter till Mikas konsert i Stockholm kostar och de kostar bara 350 så nu hoppas jag verkligen att Lina vill åka med! Skulle vara så mysigt:) Annars får jag tjata på nån annan!

Nu ska jag nog försöka få ihop lite packning, för ikväll ska jag och KG baka pepparkakor med Matilda:)

peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar