28 december 2009

Jullov

Ja det är ju och har varit jullov ett ganska bra tag nu, muchos skönt!
Jag har hittills slappat för det mesta. Promenerat, ätit, myst med pojkvän och sovit med andra ord:)
Idag är det Blekinge som gäller, vi ska vara där över nyår. Har bara packat massa varma kläder och "Liftarens Guide till Galaxen". För annat än att jaga/vara ute och läsa ska jag inte göra!:) Om nu inte mitt nya objektiv kan tänka sig att komma idag:D
Jag vill ha det NU NU NU!!

Det tråkiga med detta lov är att jag inte fått träffa pappa,Ann och leon speciellt mycket...men det får jag skylla på mig själv för. Men till helgerna nu så ska jag allt försöka åka ut till dem mer! Och mysa och spela guitar hero:D





2 kommentarer:

  1. Snygging, jag saknar dig och jag saknar Italy!

    SvaraRadera
  2. Haha bilden på pappa är så klockren! Saknar dig med:(

    SvaraRadera