7 december 2009

Måndag

Alltså nu sitter jag kvar i skolan igen, och jag vet att jag verkligen verkligen borde börja plugga på Historiaprovet, eftersom att det är imorgon. Jag trodde ju att det var på torsdag för det var vad jag hade hört. Men nejnej, och jag kan ju verkligen ingenting så jag tror knappast jag kommer klara det imorgon.
Förstår inte varför jag har blivit så fruktansvärt orkeslös till ALLT! Och när man då inte gör något så blir man ännu mer orkeslös, så jag är alltså inne i en ond cirkel. Inget jag är speciellt stolt över!

Men jag och Sofia har iallafall fått gjort en blogg till vårt nya projektarbete och skrivit projektplan. Men mer än så får jag inte gjort just nu...
Ush vad allt känns jobbigt nu. Då ska jag sluta klaga.

Får se vad jag tar mig till nu!

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar