3 december 2009

Dagen

Idag ahar varit en rolig dag:D grymt rolig!
Började dagen med att gå upp 06:20 för att göra frukost till min pojke som fyllde 18 år idag!:) Grattis på min älskling!<3
Han fick sin fickplunta och verkade glad över den iaf...
Sedan åkte jag till skolan för att ha dubbel lektion med Samhäll. Vi kollade på ett inslag om Nordirland-konflikten och ÄNTLIGEN förstod jag det hela!

Vid halv tolv promenerade jag och Julia till en frisörsalong där Anna Wallanger skulle klippa mig och sminka mig:) Jag fick ju äran att vara Annas, Julias och Jacobs modell till deras projekt! Så Anna klippte mitt hår, ca 1dm och klippte om min lugg..jättesnyggt blev det, tack anna:) Sedan plattade hon håret och sminkade mig och Julia klistrade fast ascoola lösögonfransar på mig.
Sedan åt vi och sedan fick jag byta om och vi satte igång med plåtningen. Det gick väl sådär, speciellt i början men dem alla tre var asnöjda och jag med! Kände knappt igen mig själv haha.

Men nu så slipper jag iaf sminka mig inför utgången nu ikväll eftersom Anna redan fixat det, ska bara kleta på mer mascara. Jag har ju inte lösögonfransarna på mig längre.
Aja ska ge mig härifrån nu. Visar bilder här när jag fått dem av Jacob!:)

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar