28 juli 2012

Long time no see

Har inte orkat/haft tid att blogga. Lat som jag är!

Nu ligger vi på soffan mätta och nöjda o kollar på program om fysik och grejer. Interesting.
Jag har fruktansvärd huvudvärk idag dock :( sov 11 timmar inatt så jag mår nog inte helt bra.

Igår var vi iallafall på Bruce. Vi tyckte dock inte att det var helt bra. Kände knappt igen en enda låt, trots att jag lyssnat massvis.
Vi gick faktiskt innan det var slut då vi var trötta och det var segt att stå upp då.

Innan konserten åt vi mat och drack öl på Kino i solen. Jättemysigt!
Julle joinade oss en stund med :)

När jag kom hem från landet i onsdags åt vi hummer, kräftor och drack rosé.
Himla romantiskt ;)

Idag har vi bara storhandlat (för 1200kr) på Ica maxi i Torslanda. Vi skulle gått på bio med Julle men finns inga bra biljetter kvar. Så han kommer hit o hänger istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar