6 juli 2012

I'm on fire

Sitter på bussen på väg hem från Khims födelsedagsfest. Det var inte överdrivet livat, vilket passade mig perfekt ikväll. Är helt slut efter mycket jobb, lite sömn och brist på allergimedicin.

Jobbar stängning 2 dagar nu och sen två tidiga pass innan jag har 2 dagars ledigt. Kommer va så död när jag går hem halv sju på tisdag va!
Men får tänka på att semestern närmar sig med stormsteg!

KG och Nisse är med Jerry på hans land hela helgen. Saknar dom redan haha. Dom är så gosiga.
Men samtidigt när jag jobbar långa dagar är det skönare att dom inte är hemma. Får bara mer längtan hem från jobbet då!

Peppar Bruce som attan nu, bara tre veckor kvar ju! Knappt det.
Vet ännu inte riktigt exakt vilka jag ska gå med men det lär bli excuisit anyway!

Nu ska jag hem till min säng och sova. Var längesedan sist nu igen. Den måste ju användas den med!

God natt ni coola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar