1 juli 2012

The Young Ones

Sitter på bussen på väg till Ikea.
Skulle ha jobbat 11.30 - 19.30 i matsalen men som alltid flyttade dom på mig. Så nu är det sagt kassan 10.30 - 20.00 istället.
Ska försöka bli av med mitt tre timmar långa vp imonbitti. Det är inte riktigt okej att komma hem vid nio på kvällen för att gå upp kl 6 och åka ut till Kållered och jobba i tre fjuttiga timmar.
Ska bara få cheferna att hålla med mig!

Igår slutade jag 18 men fy fasen vad trött jag var. Tacka gudarna för min pappa som kom och hämtade mig o Patricia och körde hem oss.
Vi hann ta en kaffe i bistron (vi väntade på Pat) och sprang in i Jeanette och Carl & Evelina.

Om jag slipper varuplocket imon så är jag ledig tre dagar i rad. Hade varit väldigt skönt.
Ska bland annat gå och se nya Spiderman på bio med KG på tisdag :)

Vila ska jag göra också!

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar