24 april 2012

Tisdag gör jag ingenting

God dag!

Tog sovmorgon idag eftersom det är min lediga dag men har iallafall nu hunnit hämta ut mitt ID, handla mat, börjat tvätta, käkat och städat lite. Tog en paus nu och satte mig här men måste snart ner till tvätten igen.

Igår hade jag en bra arbetsdag på Ikea. Jag o Jennie som stängde. Kunderna ville som vanligt inte gå hem i tid men annars rullade det på rätt bra. Mysigt o stänga med en kompis :)

Idag ska jag få ordning här hemma och sen träffa Felicia :) Vad vi ska hitta på vet jag inte men det lär bli kul i vilket fall, det blir det alltid.
Ikväll är det Cheers men vet inte hur sugen jag är. Många som inte kommer på grund av fotboll på tv haha.

Drömde om min lilla Nisse inatt. Jobbigt att vakna och inse att det inte är min lilla Nisse och att jag inte träffar honom längre :(

Nu ska jag dricka upp kaffet och sen fortsätta med tvätten...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar