30 april 2012

Den finaste kvällen på länge

Jobbade över igår. Som jag typ alltid gör. Kan ju lika gärna stänga och få mer pengar.

Men efter jobbet fick jag äntligen träffa KG och Nisse. Skitnervös hela vägen från Kållered till Majorna. Vi kollade på en jättebra film, "True Romance" och jag gosade ihjäl Nisse.
Jag som oroat mig att han inte skulle känna igen mig om vi sågs men det gjorde han vill jag lova. Han höll på att gå av när han skulle hälsa på mig.
Sen var han med mig, på mig hela tiden jag var där. Höll hela tiden koll på vart jag var och ville leka med mig. Fick många goa pussar också. Gud vad jag älskar den lilla hunden!<3

Underbart att träffa Christoffer också, men det var självklart inte lika enkelt som med Nisse. Han sa inte så mycket och höll distans en hel del. Det gjorde ganska ont och jag grät en del i smyg när jag var där men men. Jag kan inget göra och får väl bara fortsätta vänta och hoppas. Men FY vad rädd jag är att jag ska förlora honom/dom helt. Jag klarar inte ens att tänka tanken för då börjar jag bara gråta.

När jag skulle gå blev det riktigt jobbigt. Kramade KG lite för länge och fick ett svar som gjorde mig ännu mera rädd för hur det kommer bli framöver.
Sen försökte Nisse gå med mig vilket fick mig att börja storgråta. Så svårt att gå därifrån och inte veta om jag ens någonsin kommer träffa dom igen.

Så vad jag kommer fortsätta med framöver är att jobba till överdrift. Klarar inte att vara ensam eller sysslolös för mycket.

Peace

1 kommentar: