22 mars 2011

Tuesday

Hej!

Igår skulle jag ju haft brunch med Kajsa och Hanna men Kajsa blev dålig så jag och Hanna fick äta scones och dricka kaffe själva :) Vi bokade även hotell till Milano och kollade upp vad vi vill göra när vi är där. Vi gör detta mycket hellre hemma än när vi är där, så kan vi ägna all tid åt att njuta av Milano!
Tänkte köpa en karta och ringa in alla ställen vi ska till, smart jag vet.

När klockan var närmare två igår så ringde Marina från Ikea och bad mig komma in och jobba i 4 timmar. Sjukt gött att jobba så kort!
Idag har jag jobbat på dagis, öppnade så jag fick gå upp fem. Det sjuka är att det inte ens var jobbigt, jag typ flög upp ur sängen och det var LJUST!
Imorgon blir det jobb på Ikea, öppnar bistron för första gången på vääldigt länge! Tror dock jag klarar det ^^

Har även hunnit med en snabb fika på operan med min mamma idag :)

Fick precis reda på att sambon lämnar mig som gräsänkling i helgen. Jag ska mest jobba men att komma hem till en tom lägenhet på kvällen är INTE mysigt :/

Ikväll väntar brieost och Stargate med min sambo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar