29 mars 2011

Italy

Hej!

Gick precis upp för andra gången idag. Vaknade vid sju imorse och kunde inte andas genom näsan för allt snor, precis den känslan man vill ha när man vaknar och har bestämt sig för att springa. Men nej, det blir det inget av idag. För f*n måste bli frisk så jag kan träna!

Aja ska iallafall gå på promenader idag, en med Hanna och en med Angelica så jag kommer ut och rör på mig :)
Plus att jag får träffa mina älsklingar! Och mitt fina gudbarn Alva :)
Jag och Hanna ska även planera det sista för resan som är om 6 dagar!! Vi ska köpa karta och pricka ut vart vi ska så vi slipper göra det där ;)

Om jag orkar och inte ska jobba imorgon så kanske jag går en sväng förbi Sejdeln ikväll och träffar Emilia och Philippa :)

Nu är duktiga Hanna redan på väg in till stan och jag sitter här i flanellbyxor och linne...så himla duktigt!

bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar