16 mars 2011

Thunderstruck

Hej!

Sitter nu hemma och väntar på att kycklingen i ugnen ska bli klar.
Blir hel grillad kyckling med potatissallad idag. Inget avancerat men
åh så gott!
KG har ont i huvudet och jag är trött så det passar bra med enkelt
lagad mat idag.

Skulle behöva komma i säng tidigt ikväll (like that's going to happen)
för jag ska vara på dagis många timmar imorgon. Jeanette kommer inte
jobba på dagis imorgon så Angelica får hålla ställningarna.
Så vi tänkte ta en rejäl storstädning, typ sanering, av dagis för att
det inte är speciellt fräscht längre. Svårt att hålla det fint när man
har 18 hundar, haha.
Detta gör att jag måste vara där åtta iallafall och jag stänger så
kommer inte sluta förrens 18. Men det klarar jag nog utan problem!

Det blir date med min flickvän imorgon också :)
(Hanna för er som inte förstod att vi är nykära och så!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar