28 mars 2011

Måndag

Hej!

Fick jobba kvar till åtta igår och hann precis klart att stänga matsalen. Men hann med halv nio bussen iaf :)
Idag tog jag en ordentlig sovmorgon vilket jag förtjänade efter att ha jobbat 7 dagar i rad. Och jag ska vara ledig idag! Känner dock att jag börjar bli lite som vissa andra på mitt jobb som knappt vill vara lediga.
Nu när jag jobbat så mycket så känns det tryggt att åka till jobbet och jobba.

Idag ska jag iallafall hänga med Emilia större delen av dagen och ikväll ska jag, Mamma och Matilda åka och storhandla. Lagom mycket för en ledig måndag!

Och idag är det för övrigt bara en vecka kvar till Milano! Är jättepepp samtidigt som jag inte riktigt kan fatta att vi ska åka. Känns nog så eftersom att det blev en sån impuls grej. Det har ju bara varit bokat i en vecka!

                                            Äkta Italiensk pizza!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar